2. პროექტის მთავრი იდეა (თემა): პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეები შეისწავლიან საშობაო და საახალწლო ლექსებს, სიმღერებს, ცეკვებს. გაიაზრებენ ამ დღესასწაულის მნიშვნელობას. საკუთარი ხელით მორთავენ საკლასო ოთახს და შექმნიან სადღესასწაულო განწყობას.
3. პროექტის აქტუალობა: ახალი წელი მნიშვნელოვანი დღესასწაულია მთელ მსოფლიოში. ის ასოცირდება სიახლესთან, ყველაფერ კარგთან და კეთილთან, სურვილების ასრულებასთან. პატარებს განსაკუთრებული მოლოდინი აქვთ; საახალწლოდ საჩუქრებს ელოდებიან თოვლის პაპისგან.
4. პროექტის მიზნები:
-მოსწავლე შეძლებს ახალი იდეების განვითარებას და სხვებისთვის გაზიარებას.
-შეძლებს ურთიერთთანამშრომლობას.
-განუვითარდებათ მეტყველების და კითხვის უნარები.
-განუვითარდებათ მოსმენილი ინფორმაციის აღქმის უნარი.
-შეძლებს მოსმენილი ან წაკითხული ინფორმაციის ანალიზს.
-განუვითარდებათ სასცენო უნარები.
5. მონაწილეთა ასაკი: 6-7 წლის.
6. ვადები/ ხანგრძლივობა: ოთხი 35 წუთიანი გაკვეთილი( ერთ თვის განმავლობაში)
7. მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:- მოსწავლეებმა შეისწავლეს საახალწლო და საშობაო ლექსები და სიმღერები, ქართულ ხალხურ ცეკვები.
-მოსწავლეს შეუძლია ურთიერთთანამშრომლობა, მოსმენილი ან წაკითხული ინფორმაციის ანალიზი.
-მოსწავლეს შეუძლია ახალი იდეების განვითარება და სხვებისთვის გაზიარება.
-მოსწავლეს განუვითარდა მეტყველების და კითხვის უნარები, მოსმენილი ინფორმაციის აღქმის უნარი.
-მოსწავლეს განუვითარდა სასცენო უნარები.
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: კომპიუტერი, მეხსიერების ბარათი, მობილური ტელეფონი, ფოტო/ვიდეო კამერა, პრინტერი, ინტერნეტ კავშირი, პროექტორი, პროგრამული უზრუნველყოფა ( ტექსტური რედაქტორი, ელ, ფოსტა) საპრეზენტაციო პროგრამა.
9. პროექტის მსვლელობა: 1. მოსწავლეებმა მასწავლებელთან ერთად მოიძიეს ინფორმაცია ქრისტეშობის / ახალი წლის შესახებ.
2. მოიძიეს და ისწავლეს საშობაო / საახალწლო ლექსები და სიმღერები.
3. შეისწავლეს ქართული ხალხური ცეკვები (დაისი, სამაია, რაჭული)
4. მოსწავლეებმა მასწავლებლის დახმარებით ფერადი ფურცლებისგან ჯგუფებში დაამზადეს საახალწლო აქსესუარები.
5. მოსწავლეებმა მასწავლებლის და მშობლების ჩართულობით მორთეს საკლასო ოთახი, ნაძვის ხე და საზეიმო განწყობა შექმნეს კლასში.
6. პროექტის დასასრულს მოეწყო ღონისძიება, სადაც მოსწავლეებმა წარმოადგინეს პროექტის განმავლობაში ნასწავლი მასალა. განივითარეს მართლმეტყველების უნარები და დაეუფლნენ სასცენო უნარებს.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ქართული, მუსიკა, ხელოვნება.
ქართ. I.1 მოსწავლე ისმენს და ადეკვატურად აღიქვამს მარტივ ინფორმაციას; სწორად რეაგირებს ნაცნობ სამეტყველო სიტუაციებში.
. ასრულებს მასწავლებლის მარტივ ზეპირ ინსტრუქციებს;
. უცნობი სიტყვების მნიშვნელობის დასაზუსტებლად სვამს შეკითხვებს;
. მონაწილეობს სიტუაციურ თამაშებში, ჯგუფურ აქტივობებში და საჭიროების მოხედვით ადეკვატურად ცვლის სამეტყველო როლებს (უსმენს სხვებს, სვამს/პასუხობს შეკითხვებს);
მუს. დაწყ. I.1. გარესამყაროში ბუნებრივად არსებული და ხელოვნურად შექმნილი ხმის, ბგერის, ხმაურის, მღერის და მუსიკალური ენის ცალკეული ელემენტების (მაგ. რიტმის, ტემპის, მელოდიის და ა. შ.) გამოყენება გარკვეული ემოციური მდგომარეობის გადმოსაცემად.
ს. გ. I. 2. მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკას და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას. ფერადი ქაღალდებით, მუყაოთი, ბუნებრივი მასალით ქმნის აპლიკაციას, კოლაჟს.
11. პროექტის ხელმძღვანელი: დაწყებითი კლასის მასწავლებელი: ირმა კოჭბიანი
12. ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: irmakochbiani@gmail.com
13. პროექტის ვებ. გვერდი/ ბლოგი: https// kochbiani blogspot.com/
No comments:
Post a Comment